قرعه خوب استقلال در لیگ قهرمانان:آبی ها به مصاف بوری رام تایلند می روند

قرعه خوب استقلال در لیگ قهرمانان:آبی ها به مصاف بوری رام تایلند می روند

استقلال با بهترین قرعه ممکن مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا را آغاز خواهد کرد. چیزی که نشان می دهد ما کماکان روی دور شانسیم!
به گزارش سایت گل در قرعه کشی این مسابقات که دقایقی پیش در مالزی برگزار شد، .بوریرام یونایتد تایلند به عنوان حریف استقلال در یک چهارم نهایی مشخص گردید.

بر این اساس استقلال در صورت پیروزی مقابل این حریف نه‌چندان قدرتمند تایلندی باید در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار الاهلی عربستان و اف‌سی سئول کره‌جنوبی برود.
 در آن‌سوی جدول هم پیروز جدال کاشیوا ریسول ژاپن و الشباب عربستان در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار گوانگژوی چین و لخویای قطر روبرو می‌شود.
دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت 30 مردادماه و 27 شهریورماه برگزار می‌شود. استقلال در دیدار رفت در ورزشگاه آزادی 30 مرداد میزبان بوریرام است و دیدار برگشت 27 شهریور در تایلند برگزار می‌شود.

این در حالی است که شرايط استقلالي‌ها در حال حاضر چندان مناسب نيست. تيم استقلال با مشكلات مالي روبرو است. هنوز هيات مديره و مديرعامل اين تيم جلسه‌اي را براي فصل آينده و مشخص شدن تكليف بازيكناني كه قراردادشان به پايان رسيده برگزار نكرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392 ا 21:55 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.